Цінності та традиції


Виховна робота спрямована на формування у дітей і молоді світоглядних позицій , ідей, поглядів, переконань, традицій, звичаїв, інших соціально-значущих надбань вітчизняної і світової культури із впровадженням 6 змістових ліній:

- ціннісне ставлення до суспільства і держави;

- ціннісне ставлення до сім'ї,родини, людей;

- ціннісне ставлення до природи;

- ціннісне ставлення до мистецтва;

- ціннісне ставлення до себе.

Пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Екологічне виховання.

Виховний процес будується із урахуванням вимог сьогодення, які висвітлені в інформаційно-правових документах, регламентуючих організацію виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України.

Реалізація всіх напрямків виховної діяльності школи здійснюєтьсь через заходи, передбачені річним планом роботи школи, які враховують особливості виховання особистості та відображаються у:

- системі загальношкільних заходів;

- роботі органів учнівського самоврядування;

- роботі з батьківською громадськістю;

- спільній діяльності школи та громадських організацій.

В основі системи загальноосвітніх заходів покладені тематичні місячники, тижні, які спрямовані на підвищення зацікавленості вихованців спільною діяльністю та відображають всі напрямки здійснення виховного процесу.

Педагогічним колективом школи приділяється значна увага громадянському, правовому, моральному, екологічному, патріотичному вихованню. На реалізацію головних напрямків виховання спрямована система загальношкільних заходів, передбачених місячниками державності, правових знань, здоров'я, екологічних знань і природоохоронної роботи тощо.

Правова освіта та виховання у нашій школі є одним із пріоритетних напрямів у роботі вчителів. При цьому їх робота базується на правових нормах, принципах гуманізму та демократизму. З метою досягнення позитивного результату педагогічний колектив застосовує комплексну систему, що поєднує в собі оптимальний вибір змісту, форм, методів, принципів, шляхів та засобів їх реалізації.

Значну роботу із правового виховання учнів здійснює педагог - організатор Кернична Галина Антонівна.

Важливим напрямком роботи школи є попередження в учнів шкідливих звичок, тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, виховання потреби здорового способу життя, попередження захворювання на ВІЛ - інфекцію, СНІД.

З цією метою проводяться в школі Дні здоров я, День боро­тьби зі СНІДом (1грудня) і місячник здоров’я.

Кiлькiсть переглядiв: 592

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.